Snakk

søndag 28. mars 2010

Vin og pasta

Tre snowboardkjørere, en telemarkskier og en alpinist tok turen til Voss i dag. Snøen var ikke den beste, men vi gjorde det beste ut av det. Og sosialt ble det ihvertfall. Alle ventet på alle og dagen gikk fort. Nå sitter jeg hjemme på kjøkkenet med et glass vin og venter på at pastaen skal koke ferdig. Så blir det middag.

De første to dagene av ferien har vært utrolig deilige. Har fått jobbet, vært med venner og stått på ski! Det var godt å komme hjem på fredag og vite at det er en stund til jeg skal opp igjen (Selvfølgelig savner jeg det). Det er deilig med en lang pause før vi skal på tidagersturen til Sarek (nord-Sverige). Lade opp gjøre helt andre ting og ikke minst være med venner. Skal på fjellet senere i uken opp til familien, men fram til da blir det jobbing, venner, vin og kos!! Kommer til å nyte det fullt ut. Regnet øser ned utenfor, men det gjør ingenting for det er litt godt med forandring i været innemellom.

Fra onsdag til torsdag var jeg på noe som kalles vintermixtur. Da prøver et annet linjefag i to dager. Jeg prøvde hundekjøring!! Det var utrolig gøy. =D En av de aller beste turene jeg har hatt i år. Fikk et spann på fem hunder og fikk kjøre totalt tre - fire timer over de to dagene. Solen strålet hele tiden. Hundene strevde godt den første dagen for det var en meter pudder uten noe bunn, så de "svømte" bortover og vi måtte dytte og løpe etter. Tungt, men gøy! Dagen etter gikk mye bedre, dag var det frosset på og vi kunne stå på sleden nesten hele tiden. Jeg vil kjøre slede igjen, jeg vil kjøre slede igjen!! Legger ut noen klipp senere=)

Neil Patrick Harris
Fantastisk fyr! Dagens klipp:


Nå skal jeg se en episode How I met your mother, mens jeg spiser!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar