Snakk

torsdag 11. mars 2010

Aua!


Det har egentlig ikke vært aua det siste året, bare konstant irriterende verking, ikke vondt. Det er bare der. Men nå de siste dagenen har ankelen begynt å verke mer og mer... Skal på MR etter påsken, så kanskje jeg får endelig svar på hva som har skjedd med ankelen min. Gått over ett år siden ankelen ble skadet. Burde gått over nå. ARG!!

Sitter å koser meg med en kopp te og nypoppet popcorn. Så psykisk går det veldig bra =) Fysisk derimot er jo noe helt annet å snakke om. I tillegg har jeg fått et strekk på innsiden av låret som jeg ble fortalt ikke vil gå bort før jeg slapper av i flere uker. Det vil si at det vil ikke gå bort før året er omme =P Drittungt å gå på ski... Jaja, optimismen i meg tar ove
r =D

Dette ble en syteklageblogginnlegg, men jeg skriver det så sjelden at jeg tenkte nå kan jeg gjøre det! Er ikke så mye mer å klage over egentlig. Livet mitt er fantastisk nå, trives
suuuupergodt på Øytun! =) Gleder meg til Lyngen tur og så påsken!!!

Tata

2 kommentarer:

  1. Offa! Håper de finner ut hva du har gjort med foten din. Er jo bare unødvendig å ha vondt i den hele tiden synes jeg!

    Klageblogg er bra det, hva annet er blogg til enn å få utløp for tilfeldige følelser? Hmmm, apropos følelser, jeg er sulten. Så vet du det!

    SvarSlett
  2. Ja, forstår jeg godt! Er jo utrolig kjipt om det går på bekostning av turer og sånt der oppe, er jo tross alt friluftslinje du er på så du kommer liksom ikke utenom de :P Når har dere tidagerstur?

    Sulten er litt tullball ja, men jeg gidder ikke gjøre noe med det akkurat nå. Er rart, blir plutselig helt overveldende sulten for tiden selv om det ikke er sååå lenge siden sist jeg spiste xD prøver å motstå fristelsen til å stappe mat i meg hvert øyeblikk likevel!

    SvarSlett