Snakk

tirsdag 9. mars 2010

Snø, snø, snø!!

De siste to dagene har det gjort annet enn å snø, snø, snø. Det blåste masse i går, men idag bare snør det kraftig. Det har sikkert kommet en halvmeter i løpet av morgentimene og ettermiddagen!

Legger ved ett bilde tatt ut fra stuen på internatet. Ligger en del snø nå!! Og det kommer bare mer og mer =D

Det er så gøy!! Det kan godt få lov til å forsette!

Har vært på interkulturelt seminar idag. Utrolig flink seminarhol
der og interessant tema. Spennende og høre om de forskjellig kulturene. Imorgen blir det forsettelse på det, og framføring av oppgaver vi har hatt. På torsdag blir det melodi grand prix! Hjemmelaget sang og fullt show fra oss på Raipas =D

En søt liten historie for i dag:
... Mens han hoppet slik opp og ned, tok det til å summe noe inni hodet hans og det lød som en god liten stubb. Det var en liten sang om snøværet:
Det snør, det snør,
tiddeli bom.
Det er det det gjør
tiddeli bom.
Nå sn
ør det mye mer enn før
tiddeli bom og tuttemei tu

Så kaldt det er,
tiddeli bom.
Jeg kjenner det her-
tiddeli bom,
kjenner det på mine tær,
tiddeli bom - og huttemei tu.

"Det var det," sa Ole Brumm til seg selv. " Og nå vil jeg ganske enkelt gå hjem og se hvor mange klokken er, og kanskje vil jeg ta et skjerf rundt halsen, og så vil jeg gå til Tussi og synge sangen min for ham."


Ole Brumm er alltid koselig! =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar