Snakk

fredag 12. mars 2010

IMORGEN!!

Imorgen blir stort!! Veldig stort!! Får lov til å være frivillige under finnmarksløpet!! Skal være med å handle (lede fram) rundt 19 - 20 spann til startstreken! Blir spennende =D Gleder meg. En av lærerne på skolen, Harald Tunheim skal delta på 1000km løpet, har vunnet det noen ganger og deltat mange ganger. Det er også et 500km løp for de litt mindre erfarne. Kronprinsen kommer imorgen, Lars Monsen skal delta og mange andre kule folk!

Kommer til å være full fest i Alta city imorgen. Kommer til å bli slitsomt å løpe med så mange hunder, men en opplevelse jeg ikke vil gå glipp av. Det er bare noen av skolens elever som skal være med, resten skal se på.

Ellers idag har det vært telemarkståing i bakken. Det er fremdeles uvirkelig at jeg går på folkehøgskole hvor skoledagen min består av skiståing. Tenker fremdeles at det er ikke lenge til denne ferie uken er slutt og jeg skal tilbake igjen til leksekaoset. Men det slipper jeg altså. Selv om jeg begynner på nytt med innleveringskaos til høsten, så gjør det ikke så mye. Er fem måneder til så det går nok bra! Gleder meg egentlig ganske mye til det, begynne med førskoleutdanning =) I tillegg jobbe masse med speideren, troppsleder og alt, så nok å gjøre.

Enda en dag nærmere påsken, snart hjemme igjen!!

Har lyst på pizza!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar