Snakk

søndag 7. mars 2010

Endring av blogg

Jeg har en blogg fra før, men da jeg leste nylig bloggen fant jeg ut at jeg ville starte på nytt. Det er fremdeles den gamle meg som skal skrive blogg, men nytt design og side skader jo ikke! =)

Den susende Susanne kan melde at i Alta går allting veldig bra! Været i dag er faktisk bergensvær, grått, mildt og nesten regn. Det burde heller være kaldt og snødd eller strålende sol!! Misunnelig på bergenserne som har snø, håper regnet ikke kommer med en gang, for da kan det bli passe interessant gåing i gatene de n
este dagene.

Været i Bergen ser sånn ut:









Været i Alta ser sånn ut:








Vil heller være i Bergen nå!! Savner alle samme der også! Men om tre uker er jeg hjemme pga påsken! Da blir det kos, snop, film, jobb, skiståing og familie i 11 dager!!!

Ellers kan fisken meddele at livet på Øytun er supert. Skulle gått en firedagerstur forrige uke, men måtte avbryte etter en dagsmarsj på 2 mil pga gnagsår. De fire andre forsatte hele 4,7 mil til de kommende to dagene. Jeg måtte reise tilbake til Øytun og sitte å gjøre ingenting. Det er utrolig deilig å slappe av og da!!

Dette var ruten alle skulle ha gått:

Noen bilder fra turen! Ikke så store bilder, men dere ka
n i hvertfall se noe.







Dette ble et veldig langt blogginnlegg, men det er jo koselig!! Et siste tema er at i går så jeg ALICE IN WONDERLAND!!! Det var en fantastisk film! Vil se den igjen, filmdate noen i påsken? Tim Burton filmer er de aller beste! Han har så utrolig god fantasi og synspunkter på ting, at alt han lager blir sært og fantastisk! Akkurat pa
ssende for meg =D
Før vi gikk på kino hadde vi et koselig måltid på en kinesisk restaurant i Alta. GOOOOOD mat!! Vil tilbake dit, selv om det kanskje var litt vel dyrt.

The mad hatter av Johnny Depp var helt fantastisk! Og Helena Bonham Carter var en utmerket red queen!





En en sprudlende god søndag, og så skal jeg slutte å mase i denne bloggen for den ble utrolig laaang! Men det er jo gøy =D

Link til gamle bloggen min hvis noen er interessert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar