Snakk

søndag 14. mars 2010

Finnmarksløpet!

I går var starten på Finnmarksløpet! Var utrolig gøy å være med. Handlet omtrent 20 spann i løpet av de to timene vi holdt på. Blant annet Robert Sørlie (en av de fremste hundekjørerne). Harald Tunheim kom seg vel avgårde, og vi hørte at han ledet da han kom inn til checkpunktene i går, så satser på at driven i spannet forsetter. Lykke til Harald!!!

Kronprinsen satt på med Lars Monsen, så det
var jo stor stas for alle som så på. Ble litt show rundt det. Jeg fokuserte bare på å løpet fram og tilbake og hente hundespann. Det var en utrolig opplevelse! Er så glad for at jeg meldte meg frivillige til det. Å være frivillige med på noe og kunne si at en har vært med på å få et arrangerment til å gå bra. Vil opp igjen neste år, denne helgen og, og hjelpe til!! Vet ikke om jeg får det til da, vi får se =) Satser på å få noen bilder av folk om noen dager, så jeg kan legge ut. Bildene som er lagt ved er fra internett.

Resten av dagen var like herlig og fantastisk, satt barnevakt for den søteste lille ungen, Ragna som hører til husfamilien min. Hun er så søøøøt! Disney Channel er for det meste det det går i da=P I tillegg leste jeg hele Ariel for henne før hun sovnet. Barn er de aller beste! De er så ærlige og hyggelige å være med.

Følg med på Finnmarksløpet her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar