Snakk

søndag 30. mai 2010

Litt treg

Jeg er litt treg og dårlig til å skrive oppdateringer. Men innemellom kommer det noen. Har ikke skjedd veldig mye siden 17.mai annet enn at jeg har vært på pinseleir og blitt utnevnt til Troppsleder for 18.bergen og at opplæringen er fullført og jeg er klar til sommeren når jeg skal stå alene. Herlighet det var en sinnsykt lang setning, men gidd ikke å gå tilbake å rette =P Er sent og jeg ønsker bare å skrive, om ikke helt riktig.

Siste dagene har vært hektiske, egentlig hele mai har vært det. Bare to dager til jeg skal opp igjen til Alta, tiden flyr. Lørdag gitt med til å være frivillig hjelper før og un der en konsert og endte med at jeg ble med dem på grand prix fest. Veldig koselig. Solveig og jeg fikk en vin som takk! Kjempe god. Kvelden endte i ett tiden, for jeg visste jeg skulle opp åtte dagen etter for å være på jobb på Haakonsvern som aktivitetsleder i åtte timer. Selv om det høres lenge ut, og mange ville kanskje synes det ikke var så gøy, så hadde jeg en fantastisk dag. Sammen med SES - familien! Den er god og ha! Og bare godt humør fra ende til annen. Tryllekunstneren Alex Alexander (fra norske talenter) tok turen innom og hadde show. Dagen var vellykket!

BIL i kveld var konge! Bård, Knut og Tormod er fantastiske, men Frode Bjorøy <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar