Snakk

tirsdag 18. mai 2010

17.mai med gode venner!

Øytun året er slutt og det er på tide å begynne med livet i Bergen igjen. Det er deilig å være ferdig med internatliv, men kommer til å savne folkene! Vet at jeg får møtt mange av dem om ikke så lenge, så det gjør det lettere! Kommer til å savne sene kvelder på Raipas med ligretto og diskusjoner. Og alle turene. Men deilig å ha litt fri fra det og. =) Takk for i år alle Øytun elever! Dere har gjort året uforglemmelig!

Vår kjære nasjonaldag var igår! Og det må ha vært den aller beste 17.mai noen sinne! Selv om været ikke var på topp hele tiden, var ihvertfall humøret det. Først flaggtoget med speiderne og så 12 timer med venner! Tror jeg aldri har vært seks timer på et tivoli før, men kjekt var det! Vondt i beina etter å ha gått så mye, men det var verdt det. Gleder meg til neste års 17.mai allerede! Utover dagen ble været bedre, og når kvelden kom endte det med et fantastisk fyrverkeri ved lille lungegårdsvann. En perfekt avslutning på en strålende dag!


Var veldig godt å komme hjem om kvelden og legge seg i sengen. Beina verket godt, men mange minner ble laget! Is, pølse og kaste ball på flasker ble gjort. Vant en kjempe søt bamse! Gratulerer med overstått, Nordmenn!

Har ikke hatt så mye tid til å skrive i bloggen de siste ukene, spesielt ikke etter jeg kom hjem. Det skjer noe HELE tiden. Har begynt i opplæring hos min far og i tillegg har jeg to andre jobber inne mellom. Masse venner jeg ikke har sett på leeenge som må treffes og speiderarbeid døgnet rundt. Det er jo straks pinse. Annet nytt å fortelle er at jeg fra slutten av juli/begynnelsen av august har skaffet meg leilighet nede i byen. Gleder meg til å flytte ut, bo helt for meg selv en stund. =) Har også bestemt meg for å ta et år på UiB og studere utviklingstudie i første omgang. Tar ett år om gangen. Kanskje det aldri blir grunnskolelærer får se.

Ha en superduperdag! Været er strålende i Bergen!

Noen bilder fra i går:











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar