Snakk

onsdag 14. april 2010

Sarek =D

Rapadalen-mittre-25.jpg
Da var det klart for en tidagerstur til Sarek. Reiser klokken 23.00 i dag og kommer fram åtte-tiden i morgen tidlig. Da er det rett avgårde og gå 1,5-2mil. Tror turen blir utrolig spennende, men krevende også. Har aldri vært så lenge på tur i strekk og nå er det avgårde i tidager! =O Kommer til å være utrolig lei gresk loganbrød, energibomber og pizzasnurrer etter denne turen. Blir det eneste jeg skal spise til lunsj, pluss litt søtt innemellom, salt og kornmo med mårpølse. Vi har brukt hele året til å forberede oss til denne turen, så vi vet litt hva vi har i vente.

Ankelen min får være, tror ikke den blir verre i løpet av uken får se. Legen fant jo ingenting, så hva kan gjøres? Må jo bare bruke den, har jo ingen bevis på at det er noe.. =/ Typisk. Men nå som Sarek har kommet innser jeg at jeg er utrolig glad for at jeg er med på turen, at det blir en opplevelse jeg mest sannsynlig aldri får igjen. Gå rundt 10 mil og bestige topper underveis. Det er ikke mange som gjør sånt =D

Etter det er det knappe to uker igjen og så er jeg ferdig på Øytun.. Det er utrolig rart, blir deilig, men merkelig og tenke på at det ikke blir mer internat liv (annet enn de ukene jeg skal jobbe her oppe da) ingen flere langturer med skolen og ikke mer øytun sosialisering. begynne å studere blir kjekt da! Starte med noe, jobbe mot noe.

Noen bilder fra året:

Lyngen

Tavlen på rommet mitt

Ingrid, Kristine et moi!

Ane H, Ingrid og Anne

Første elevkveld. Raipas - gjengen + ragna, sigrid og anne gudrun

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar