Snakk

torsdag 8. april 2010

Radio

Solvegg, god bok og solbriller var det som trengtes idag for å gjøre dagen super! Været har vært supert, strålende sol hele dagen selv om det var meldt regn idag. (takk for at det ikke ble det!). Fri fra valgfaget idag, så masse HIMYM!! Det er en fantastisk serie! =)

Søknad til høgskole er sendt og grunnskolelærer står øverst. Blir i Bergen og studerer. Håper jeg kommer inn. Hadde vært kjekt å blir lærer. Kjenner jeg savner å sitte på skolebenken å lære noe. Måtte lese meg opp til noe, men jeg kommer sikkert til å bli lei i løpet av høsten men akkurat nå lengter jeg tilbake.

Var deilig med påskeferie, jobbing, vinkvelder, tivoli, voss, hemsedal, golsfjellet, ski i bakke, venner og familie. Kunne det vært bedre? Hadde ikke en eneste dag jeg ikke gjorde noe, det var supert. Ha en fullbooket påsken, og samtidig ha det kjekt. Været var så som så, men det gjorde ingenting. Sitter nå og lurer på hva jeg skal skrive som speidertips denne uken. Har oppgaven å gjøre det, har ikke skrevet på tre uker... Noen forslag?

Radio på høret og Public Enemies boken liggende vedsiden av avslutter jeg denne bloggen.

Denne sangen er det favoritt bandet til Sylvi som synger =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar